2008年7月4日星期五

T V B

了解了自己的餡和質地過後, 明白這樣我會活得比較開心~
沒有後悔, 只是有點麻煩~
感謝神不斷的帶領~ 又一次長時間祈禱的經歷~

20080627 Hey Tony
Don't feel any sorry for bringing me here.
A "sorry" is for me to you, which I hvn't given you a hand ever.
Do I somehow let you down?
Thanks for making me much more clear of the way I'm going.
Stay strong! Wish you all the best!

20080703 TVB last day
上星期上午遞信, 下午tony便call team meeting, 之後我冇同人講過resign.
我o係tvb都算低調, 唔算有深交, 冇諗過今日last day, 會有咁多人同我farewell lunch同dinner, 玩得都幾開心, 可以話係o係tvb最開心的一日~ (要講聲好對唔住, 因為同我farewell lunch同係咁影相, 佢地今晚都要收夜同通頂~)
老實講, 今日係有d唔捨得, 但一諗到唔洗再咁搭車, 冇時間休息同唔洗再咁很多野做, 我真係勁開心~ 呢三個月, 累到不支所謂~ 點學野都好, 唔認老唔得, 我過左fresh grad.既階段, 真係唔想咁辛苦!!!!!
首先多謝 tony 啦, 好來好去! 同你就係咁~
多謝 morris 啦, 霸左佢個位三個月, 佢勁nice~
多謝 vincent 啦, 同你同morris一group, 都叫並肩作戰左三個月~
多謝 chris 啦, 係同你最傾到計~
多謝 arron 啦, 無啦啦後尾fd左~

Start my holidays, yeah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

沒有留言: