2007年12月28日星期五

<忙完了未?忙完了未?忙完了未?>下集 之 <未了完忙!...>

EQ越來越低
我不能夠了, 真的俾人激到冇哂心機冇哂動力!!!!!
好想做好, 好想俾心機, 但係女皇真係激到你呢...救命呀!!!!! 要爆喇! 要爆呀!!!

haha, 忘了要忘記,
a very happy holidays, met lot of fds and played crazily like an in time relief.
heard sth which is kind of encouragement, but it's hard to share w/ u all my heartful voice, i guess u all are clever enough to interpret it, THX!

disappointed that you by-passed my msg, anyway, i was wishing you a merry x'mas at that moment!

"我的心哪、你為何憂悶、為何在我裡面煩躁.應當仰望神.因我還要稱讚他.他是我臉上的光榮、是我的神。" 詩篇42:11

2 則留言:

文迪 說...

今日終於見識到女皇的風采!

hihoho 說...

恭喜你! 有幸見識到女皇陛下的風采~
更恭喜你, 因真女皇風采有幸你還未見識到!!!
(唱,國語)恭喜恭喜恭喜你, 丫~ 恭喜恭喜恭喜你!