2008年3月10日星期一

功德完滿

好野~好野~直頭要開香檳!!!!
thanks so much!!!!
u're so nice to me and gave me lessons to learn!
dunno what to say, thanks for your cares, concerns and the final kissssss =P

要大抖!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

唔知 last day係幾時, 倒數大概仲有唔夠廿日~
唔捨得ge說話都無謂講喇, 心照到ge大家明啦, 照唔到ge, 希望我無令你地難做過, 若果有的話, 我諗你地都知我係冇心ge~ 多謝哂啦總之~
古有李清照《聲聲慢》"尋尋覓覓冷冷清清悽悽慘慘戚戚"十四個疊字表出內心所感,
今有我十六個疊字表出我在K寶的日子: 開開心心無無謂謂辛辛苦苦 on on 居居!
就係咁又過左差唔多一年~

THANK GOD FOR EVERYTHING!

沒有留言: