2008年10月3日星期五

巧婦難為∙無∙炊∙米∙

昨日, 又黎老朋友邊爐宴, 今次係上朋友屋企. 因現今都市人都比較忙, 所以我地都冇約實時間~
買完野, 屋主(男人) 忙於預備食物, 而我就同其餘兩個早到的男人o係廳到 hea~ing. 心諗: 好唔好入去廚房幫下手呢? 都係唔洗啦, 我都係越幫越忙果堆, 況且咁熟, 由佢慢慢搞~
o係呢個時候, 其中一個遊手好閒的人發聲: 喂, 你女仔黎ga, 你好意思坐o係度? 俾哂機會你表現下溫柔ge一面!! (好明顯, 佢除左遊手好閒之外仲性別歧視!!!)
雖步向廚房, 我反擊: 你地從來都冇當過我係女仔喎 >__< !!!!!!!
結果係, 屋主o係我幫左佢唔夠三分鐘, 趕左我出廚房!

很多年前, 已發現自己不善弄廚, 好想去學, 皆因認為能煮的, 才算稱職的女人!不過, 好快我便知道對煮食沒興趣!
還是等待一天有個接受我不會下廚的人, 我就會給他煮一頓滿意的菜!

沒有留言: