2009年1月23日星期五

自找麻煩

我覺得唔開心, 為人太多愁善感~

又鍾意咗一個唔應該鍾意既人, 又係估唔到你想點, 一時覺得你對我好好, 一時又覺得我只是你的悶伴… 除了你瘀了的手臂, 還有什麼引證呢?!!!
兩個人一起的時候, 總是很喜悅;
當有距離的時候, 就算是你不在香港, 總有你的短訊給我溫暖;
當親近我的時候, 喜歡你的presentation, 總覺有男人魅又帶孩子氣!
我想跟你談談天, 又想真心的跟你說對不起, 每一次(我又一次)我的態度都…
好嬲自己! 大概, 我唔識同鍾意既人相處 (我指介定唔到對方是否認真果種人)

同時, 發現有人鍾意自己, 那是一份純真的愛, 當你對我好的時候, 我咀角會笑, 感覺好似幼稚園的小明喜歡了隔離位的小芬咁~

只是渴想要一段平衡的關係, 感覺便安舒不像現在自己都覺得自己麻煩!

沒有留言: