2009年1月5日星期一

Global Warming Warning

新一年, 竟然會見到你!
咁點呢? 我又冇咩點喎! 請我食飯? 點解先? 唔好再對我耍把戲! 一就一二就二!
激氣過後再見面, 點講都仲有感覺, 但我一路控制住自己, 因為唔想再失落係大前題!
你知我諗咩就唔好再騷擾我啦, 非誠勿擾咪就係咁解囉!
加油啦懶人! 不嬲都support你格, 你鍾意點用就點用啦!

收到你的SMS, 感到一絲的溫暖.
玩得開心D啦~ 有點掛念你! 死火!
你係咪真係諗住嚟真? 呢次有D複雜性, 係咪嚟真先?
我drunk唔drunk, 其實是你的開場白, 還是一個concern? 如果你希望我只在你面前drunk的話, 那麼我清醒的時候, 你又想我怎樣?
上一次喜歡了一個人, 死心塌地, 當了他的扯線公仔,
在愛裡我是永不會學精的女人, 所以請你用你的智慧決定要怎樣行!

有人喜歡型, 喜歡cool.
我還是熱愛陽光與海灘
今天, 你令我感到很溫暖!

沒有留言: