2007年4月2日星期一

《我的新假期》

昨天last day, 我的新假期正式開始, yeah!!!
這次是我第三次的last day, 而一點也不難過並且有點興奮!!

轉眼, 在這裡已做了一年五個月, 記得我第三天上班已想辭職, 但礙於找不到工而一直留在這間公司. 終於這天我last day了, 太好! 卻發現我原來亦有點不捨得這個地方. (註: 我還未有新工)


我想收回之前我出於憤怒的話, 我的老細是衰但也不是壞人. 雖然這裡工作實在難頂, 但事實我亦學到好多, thanks!

亞泰昨天話, 我走後以後唔開呢度工, 因為underpaid同難追數.
Anyway, 你呢番說話令我覺得原來自己都有一定的地位.
我知道自己並不醒目也不會吹水, 但我的努力及踏實得到各位同事, crew, ray哥, martin, clients, partners, 老細老闆娘的認同及支持! 辛苦當中也有點成功感!


當中雖然大部份都是不快樂, 壓力, 壓迫, 但感謝神的帶領, 讓當中的人和事改變了, 又讓我學會很多. 將一切榮耀頌讚歸於父神.





my room



2 則留言:

kRis - KY 說...

Have a gd start soon!!

Unknown 說...

"我知道自己並不醒目也不會吹水, 但我的努力及踏實..."...我好鐘意呢句呀...我們都是勤力一族! 咁好使好用的人,真係o係邊度搵呀,遲早一定搵到好工既~ 主會一定為妳預備!!!