2007年4月16日星期一

繼續放假

因為幾好pay, 所以琴日同剛剛的老細開左一日工, 唔係員工關係後, 冇嘮叨真好. 不過呢日體力大透支. 3個cameraman都唔係好happy, 因為天氣熱勞動大老細又刁鑽, 我part 的cameraman更俾老細激到興烚烚, 同我講, 唔怪得你唔做啦. 另一cameraman就話, 你做到咁耐都好勁.
可能因為我覺得琴日老細冇發巔, 我又覺得冇野喎, 係真係好熱好累啦. 不過覺得有crew同自己諗的一樣, 證明唔係我挑剔唔捱得呀!


之後同舊同事去左九龍城行下, 我好少去九龍城, 然後我鍾意咗呢個地方, 好似唔係喺香港咁, 寧靜, 簡樸, 寫意, 仲俾我買到之前去泰國買過的公仔麵, 好好食 ga.
食左一頓好好食的泰國菜, 正!


今日再去cable in HR, 之後四維貢下.
無意行入cd舖, 買左兩隻碟:


Mika – life in cartoon motion

喺收音機一聽就鍾意"Grace Kelly", 睇埋mv更鍾意, 所以諗住買cd,
封面好colorful, 有d yellow submarine的感覺, 總之都係我喜歡的類型.














Avril Lavigne – the best damn thing

睇"girlfriend"mv先, 唔鍾意, 太cute, 太ordinary.

佢個樣好明顯係大個左好多, 總之成個感覺唔係好同.
上web睇, 外國好似係明天先開始賣, 唔知點解香港咁快有.
但係我買的version, 又唔係左邊呢個喎, 我買左made in EU version, 粉紅色, 左下角會有個parental advisory explicit content label, 好似eminem d碟咁. 之後聽真d先, 驟耳聽呢隻碟就冇咩特別. 初步感覺係d歌詞sweet咗應該係因為佢結咗婚




想買但買唔到的cd: 椎名林檎 - 世界的盡頭

都係睇mv先, 好impressive, 90% top shot, 成個感覺我都好鍾意. 之後903 plug呢首歌, 先發現原來就係之前鍾意的這個mv. 都係唱唔知係英文的英文, 但旋律好開心的. 有d似我都好鍾意嘅 bjork - it"s oh so quiet 同 spice girls - the lady is a vamp.
待買



FOX 網站公佈: Prison Break season 3 returns this fall.
總之之前season2留返而家放假睇啦, 又有排等... 第一次緊貼美國追劇集, 真係好緊張, 不過要拖到season 3 就唔appreciate, 見好就收可取d!


2 則留言:

yuiyui 說...

Avril Lavigne 來香港開concert 呀~ 你買的cd version 有冇得換票呢?

hihoho 說...

有呀, 但係頭200位fans先有囉, 我諗機會唔大喇~