2008年1月19日星期六

生活不應該是這樣! 工作不應該是這樣! 但係點解...

今日
忙到嘔
係忙x到嘔
痴左線呀我...
發脾氣呀我.... (對不起路過的湯咪!)
我唔係咁架我.....

唉.....
搞咩我EQ低左咁多.....
我好想知, 係我有問題能力不繼, 定係跟本又係做緊一個人做唔哂o既野??

早兩日就話俾人激親, 硬食通頂做左一壇props野, 發了尚算有道理的脾氣, 都仲算平衡到!
但係今日, 我好有野!!!!

點好, 點好, 點算好..........
我唔OK!

返到屋企電視做緊"4大天王", suddenly i remember the time i watched this in the theatre in movie festival, where is my life now? where is me now??
lost...
losing?
i haven't forgot how depressing my old days were, at least i still had time to entertain myself...
i need some refreshment!!! I NEED SOME REFRESHMENT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

沒有留言: