2008年1月15日星期二

賣blueberry批

今日放左一日假, 人都開心哂!
雖然仍要做公司野, 但係唔洗返公司又做到想做好耐的事, 包括入票同買電話, 感到好爽~

文迪同j臣陪我睇"my blueberry nights", 中途我訓著左(深層的我真係好累...), 都幾鍾意呢套戲, 唔係好王家衛, 因為好白, 不過我反而鍾意, 個msg唔錯, 雖然都係 d 陳腔濫調, 但若你係中左果一group人就喜歡norah jones的角色~
喜歡, 真係唔需要原因, 唔喜歡都係可以唔需要任何原因! 我喜歡佢同 jude law 果part!

戲畢我們原先想著去paris食個blueberry pie, 聽起來挺浪漫也完滿, 不過因我走了入百老匯買電話壞了好事~
文迪j臣, sorry!


買電話, 洗掉了一切msg, 收件夾竟然有成4百幾個msg! 我不有任何感覺, 因我不再望回頭! 只做自己開心的事~

回家後, 收到一通不常夜媽媽有的來電, 頗為高興=p

沒有留言: