2008年11月12日星期三

是日 休息一天

星期一開24就即KO左我, 感謝神, o係我諗住自己搞掂哂的時候, 0800監製出現, dubbing artiste得個半鐘, 佢做點都快過我~ 諗諗下, 明天都係要開24, 向監製要求off一晚, 她總是明事理, 好彩今晚有editor!!! 神的安排, 不曉得, 除了感恩之外我還交上很多祈求!

得了一天假, 睡醒了按不住去買酒, 聽聽歌, moody起來, 忽然想哭...
為何並沒淚光哭了
懷念你偶爾都眼眉調
沒有開不開心
平靜的深宵 才靜聽到我也有心跳


時間錯亂了, 都搞不清星期幾又不知眨下眼已過了多少天....
那一晚跟導演晚飯, 談天
回想, 當時是有為自己辯護吧, 而家諗返你講既野, 其實都好有道理~
不過都係果句啦, 性格係天生, 好多野都可以冇所謂, 但唔ok就係唔ok, 呢種唔係硬頸! 都話呢行o既人點都係有方面好執著同自我! 你唔好話你唔係!! 讀書, 其實都唔係唔想......
每每想到這些, 都很感謝我的父親母親, 沒有給我包袱, 我可做自己喜歡的事 ~
我就是這樣短視, 又或者是太樂觀, 又或者是太善於逃避, 又或者是有信仰, 總覺得有什麼好擔心, 發生時才面對, 現在擔心太傻吧~ 也因此弄致事情總沒好的預備, 我又係太HEA的!
「不要為明天憂慮.因為明天自有明天的憂慮.一天的難處一天當就夠了。」
{Saving Grace} by the Cranberries & Soler

沒有留言: