2008年11月29日星期六

俾我做返個PA

因為連日唔夠訓加上今日天氣異常乾燥, 雙眼發澀有點痛!
要不然, 或許會有淚水不慎流出黎~

今日, 俾導演訓話, 還有... 還有 ... 還有 ...!

心情呢, 都唔係真係想喊o既, 心情呢, 其實冇咩反應!!!
我諗, 只有神知道, 我今日為左想跟到足, 點樣安排自己的schedule!
當中的差池, 我怎能辯解! 委屈!!!!!!!
算啦daytime完了唔理喇, 食飽飯, 諗住開始nle! 點知又收到電話, 見到master key字錯左? okok改改改, 再收到電話, VO錯埋, 唔係嘛?! 咁點呢, priscilla又走左! 好彩zoie仲o係公司, okok即刻錄過~ 又黎電話….
終於可以edit喇, 他繼續o係我身邊voice under...

我起圍了反擊了 “我唔認我冇條理囉!!!!” (起碼今日100%唔係!) “好喇夠喇, 你唔好再講喇!!!!”
其實導演的訓話, 唔係冇道理, 呢度邊個唔係咁委屈, 佢又咪係一樣! 但我其實想講, 跟足的說, 我已經跟唔到兩個program!

其實想講, 其實今日監製放假, 其實今日勁多電話, 其實今日唔知點解要幫線動, 其實今日唔知點解勁多錯野要改…. 其實我知道問題唔係我問題, 人得一個可以點o者, 咁但係有甩漏就係有, 所以心情冇咩反應都會失落!
比起大wide shot被 X 的PA, 比起tvb被炒的200人, 算得上什麼! 不過, 我係唔俾人話得我自己知….

覺得自己個title應該係EPA, executive producers' assistant 又或者係 Edith personal assistant!

監製們導演們, 我想做好每一件事或許你們都知道, 但係而家咁, 我係做唔好每一件事的!!!!!!

2 則留言:

陳述 說...

你份人呢
真係唔話得

hihoho 說...

唔俾人話得 vs 唔話得
都係啦, 小姐脾氣, 冇計!!!