2009年12月8日星期二

sweet ginger ice-cream, oh 前功盡廢了!

對於那個好人, 我發了一個短訊, 大概給大家明瞭, 我不喜歡不了了之! 我嘗試了, 不過一個mika concert讓我清晰我要的不是你!
好, 咁個仆街呢, 我頂唔緊, 我喜歡的是他, 縱然他是一個仆街! 我唯有承認!
我好開心, 唔知點解又會今日相聚! ok, 我唔再諗d咩, 唔再諗佢係諗咩, 我覺得今晚dinner好happy!
笑笑說說, 唔洗修飾, 係好自然, 係好開心!
5個月, oh shit, 我衰左! 結尾最終唔係o係電車!!! side左! 蝕左! 冇計, 不過我唔再無知! 我好知道發生緊咩事, 我好知自己做緊乜!
我冇諗佢係咪故意鋪排, 我諗, 呢d都唔再重要! 我需要你, 呢刻同你一齊enjoy!
唔再天真, 唔再相信呢d叫做咩咁特別, 唔再覺得自己重要, 唔再認為同你一齊係幾咁難堪又或者委屈!
一餐晚飯, 一個擁吻, 而你我快慰! 我不認為我終於被你同化了, 只是我喜歡你而你有需要! 好像是好隨便, 而我沒有! 我好知當神所預備的遠遠不是這回事, 但當mr.right未出現的時候, 我不能說謊, 這種喜悅是真的喜悅!
不會好像從前的天真, 但我卻為著這天的你而去高興! 心醉一晚就是了! 就當是5個月來的一個dessert! 明天我會繼續努力! 活在一個真實而又不放縱的日子裡!!!!

沒有留言: