2008年8月9日星期六

27 bday

8號風球, OB取消, 係咁訓sms係咁響, 不過都係繼續訓到死左, thanks for all blessings and love, truly! 累到爆得一日假, 是天大的生日禮物, 廿幾年都冇同屋企人過新曆生日, 雖然冇蛋糕, 不過呢日我過得好舒暢~~~~~

感謝神, 在我身上作的一切, 無論是往後必會再遇上困難及艱苦, 請要我記得我都會懂得向你感恩~~
生日禮物二係唔洗跟熊出沒, 嘩, 唔係卦, 咁益我~~~~ 開心到巔~~~~~~

因為我怕奶野, 所以戰戰兢兢, 做左d野, 都ok丫~
竟然有驚喜好開心然後又好失望, loop下 loop下, 激死! 激死! 激死!
我唔覺得咁樣好玩 lor....

沒有留言: