2008年12月23日星期二

開心是會擁抱的!

打破一直已來冇抽獎運的宿命!!

以下是本人當時的反應:
叫!
(1/4 秒後)
跳!!
(1 秒後)
仲o係空中未落黎!!! (他們說我真的跳得很高^0^)
(著地後)
攬住左徐生!!!!!!
大概, 果一刻, 我唔知果個係徐生!!
可以話係, 真係開心到痴左!!!!!!!!!!!
因為簡直峰迴路轉, 唔出席>冇飛>二三百人最後一個叫名>玩無聊遊戲>七個只能活兩個!>整天全公司上上下下以及路過的祝賀!
係, 我係中左頭獎呀!!!!! 真係我呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

又到聖誕~~又到聖誕~~又到聖誕~~
YEAH, 又到聖誕!!!
琴日俾人激完之後, 我肯定再無下次!!
我要過一個甜蜜蜜的大假期, 唔再處於standby mode, 做返自己實在係好開心, but hey, I'm not ready, dun get close to me!

沒有留言: