2008年12月7日星期日

jet lag

假如真的, 你沿著你的時間表, 順其, 自然, 慢慢推進,
你估, 我仲會唔會信?

八個月後再收到你的 morning call, 開心左一下, 之後諗諗, 想必是你睇錯msg, 兼且仲要call錯時間 -__-!!
同你, 從來都有時差. 但係錯得咁徹底, 真係為 ending 添一分搞笑色彩!
還會call我該高興嗎?! 算啦, 唔想自己再唔開心!! 正所謂你唔悶我都厭!

也許, 我們是活於時分秒量算方式不同的星球吧~~

那晚, 我承認, 是我沒有接受你的誠意, 但係, 我唔慣同人share, 你就當我串左d~

2 則留言:

文迪 說...

it's all about TIMING.

hihoho 說...

pls refer to
the blog of 2008年09月19日 "THE ROLE"
原來, 不經意, 這種叫, 首尾呼應!!!