2009年10月26日星期一

是日休息一天

壓力大, 休息少, 作病了, 最終要sick leave
15:40, 久未嚐過睡到滿足! 鴕鳥了一段時候, 賴在床想到你, 心忽然抽搐, 畫面重現卻多了你另一個"玩具"! 你太過份!!! 是次真的可以忘記背後, 努力面前!
一切你情我願, 是的, 我啞口無言
我明呀! 有幾快樂, 就有幾傷心, 丫嘛!
唔記得咩對白, 到位, 滑下眼淚兩滴. 我驚訝睇<百年好合>我都喊得出, 不過我告訴自己, 這是最後的眼淚! 傻完巔完, 我想做返個正常人!

朋友說, 你不用對自己說謊, 但要對自己負責! 咦, 咁震撼嘅?!

我明呀! 己所不欲, 勿施於人, 丫嘛! 我知道自己做緊咩
我醉、我忙、我病, 很欣賞你的護送、鼓勵、關心; 因軟弱時候, 有你在身邊!
覺得你好好, 覺得感動, 但, 事情又是這樣發生, 其實我都唔知信心點樣返番嚟!!!
向你直言未ready, 所以其實那晚我不應這樣, 不過我唔想分清楚, 自然的話想做就做, 如果真係有利用你, 對不起! ...點解好似反而明左...SHIT!
是日休息一天, 咩都唔做, 個 job大檸樂, 做唔嚟唔知點算!! 都係鴕鳥多一天先!

沒有留言: