2008年4月17日星期四

Star Light容祖兒演唱會08 Part 2

15/4/2008
無啦啦今晚走左去睇容祖兒, 估都估唔到, 竟然出奇咁好睇!
唱歌好聽梗o架啦, 而唱都係唱d冇驚喜既三類歌:
(1) k歌: 例如 痛愛, 逃避你,誰來愛我
(2) 抒情歌: 即係 我的驕傲 果d啦
(3) 勁歌: 隆重登場, 全身暑假, 越唱越強 咁啦

冇驚喜咁好睇在邊呢? 就係熱舞同埋所配合既lighting, 真係好勁, 好似disco咁!! 估唔到佢可跳得咁勁, 打哂筋斗跳上跳落飛來飛去仲keep住唱到, 犀利!!!
最後一場, crazy的氣氛由頭帶到尾, 一en再core~ 雖然話容祖兒d歌好commercial, 但係聽落首首都真係好聽喎!!

真係諗極都唔明點解你對我咁好?!!
可能只係你舉手之勞, 不過都唔係好解得通!
若果我大十年, 又或者你細十年, 我仲以為你鍾意我添呀!! 都唔知點多謝你, 下次請你食飯啦~

裝作強悍撐過不少力有不逮的工作…….
有壓力的, 不知所措的, 緊張的, 迫切的, 孤單的, 左右為難的, 獨個兒oversea的, 危險的, 一個人做五個人的, 連續忙得沒休息的, 被咆哮的, 被擺上檯的, 被迫的, 要去處理及嘗試控制能力以外的(呢句寫出黎文法都有問題啦, 但真係咁!!!)
然而這一次, 不屬於上述任何一種, 但我真的不能了…

3 則留言:

文迪 說...

我撐你!!!!!!

hihoho 說...

Re: 文迪
都唔知點多謝你!唔好整喊我呀~~~~~
真的好掛住你~
好孤單中....

Unknown 說...

今次遇到o既,
係乜野問題呢??